37+1 haftalıgız bebegimin başı aşağıda
gecen hafta çatı muayenesi yapildi normal doğuma müsait dedi doktor Açılma vs yok henüz dedi..
bikacgündür karnım çok aşırı sertleşiyor biryer de toplanıyor Regl sancısı gibi ağri geliyor bazen dinlenince hemen geçiyor
bazende hiç geçmiyor bu yalancı sancımı yoksa doğum belirtisimii