Dygus mommy0806 bende hiç bulantı kusma olmadı çok şükür sadece ara ara bazı kokular bi bulantı yapıyor o kadar. Ama Demir ilaçlarını tok içmek daha iyi diye biliyorum ben
Mervecik08 mommy0806 aksam yatmadan önce için ben bunu cok sonradan idrak edebildim 5 aylığım artık öyle yapıyorum sabah veya gün ortasında içtiğimde çıkartıyordum
mommy0806 Mervecik08 Bana sabah aç akşam aç diye 2 doz yazdı. Akşam içince bi şey olmuyor sabah içip yemek yeyince yediğimi kusuyorum ilaç da gidiyor