Kızlar 11 haftalık gebeliğim ve Demir takviye ilacı kullanıyorum doktorum yazdı fakat dışkım siyah renk aldı buna normal deselerde aslında yan etkisi olarak gösteriliyor o yüzden ilacı içmeye devam etmeli miyim yoksa bırakmalı mıyım? Herkeste aynı etkiyi yapıyormuş nırmal diyorlar bilemedim 🤷🏻♀️