Ttugbablgn-77 TwinsAndBeren kiloları iyiymiş maşallah benim ilk doğumum tek olmasına rağmen 2900 doğdu bu yüzden ikizler zayıf kalır diye korkuyorum açıkçası sağlıkla kucağınıza alın inşallah doğumda kolaylıklar diliyorum 🌸
TwinsAndBeren Ttugbablgn-77 son haftalar çok hızl kilo alıyorlar korkmayın siz de, çok teşekkür ederim sizler de zamanıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah ♥️🙏
Ruzqarqulu Efulim19 38+1 e gün aldık ama sıkıntı olmazsa 38+3 ü bekleyeceğiz . 04.04 tarihine denk gelsin istiyorum.