Ftmnnr ben de ikisinden birini seçmeliydim, hamilelik takibini seçtim . Ama tabı gönlüm kaldıı o doktor doğurtsaydı keşke diye, o olsaydı çok rahatt psikoloji ıle doğururdun hiç tereddüt etmezdim ama şuan tedirginim. Doğum da çok önemli hem annenin hem bebeğin travmasız atlatmasi. İnşallah her şey guzel olur🙏🏻😪❤️