Merhaba kızlar hepinize. ben 36 haftalık hamileyim. İki kere çatı muayenesi oldum, doktorum vajinal doğum yapa bilirsin dedi. Hem sezeryan hem de vajinal seçimi bana bıraktı. Fakat ben hiç bir hissi bilmiyorum nasıl seçim yapa bilirim kii. Neyse son muayenede doktor bebeğin kafası BPD ölçüsü büyük haftasına göre dedi 2 hafta önden gidiyordu, tehlikeli şey değil dedi ama böyle devam ederse vajinal doğum riskli ola bilir dedi. Doğumu devlette yapmayı düşünuyorum kendi doktorumda yapmayacağım malesef. Ama devletteki doktor ya BPD ölçüsü büyğk olsa bile vajinal doğuma sokarsa beni die çok endişelenıyorum. Benimle kendi fikirlerinizi ve tecrubelerinizi bölüşmenizi istiyorum başına böyle durumlar gelen oldu mu? Bebeğin kafa ölçüsü büyük olan , ve yaa büyğk oldugu halde vajinal doğum yapan annelerr🙏🏻🙏🏻🙏🏻