Kızlar haftaya cumartesi 41. Haftam dolmuş oluyor o yüzden direkt acilden giriş yapıp durumumu belirttiğim takdirde doğuma alırlar mı yoksa doktoruma görünmem ve onun acile bildirmesiyle mi yatışım yapılır? Ne yapmam gerek sizce çünkü artık kontrole gitmekten sıkıldım zaten en son ki kontrolde 41 e kadar bekleteceğini söyledi doğumuma da kendisi girmicek zaten onun için direkt acilden giriş yapsam yatışımı yaparlar mı?