Nilayy95 Seymaaa05 bence terleme ben çünkü oranın terlediğini hissediyorum. Sık sık iç çamaşırımı değiştiriyorum ama yinede terliyoruz hamilelik sıcak basması olayı var bende 21.hatfamdayım bu soğuklarda sıcak basıyo beni
Nilayy95 Seymaaa05 bende endişeleniyorum belim çok ağrıyor bugünlerde çok erken başladığını düşünüyorum
Mikoosu Seymaaa05 yuzden yüz terleme aynısı bende de oluyor ikinci hamilelegim yine oluyor su olsa zaten hem hisseder hem tutamazsiniz hem çamaşırım her yeri islak olur
biranne_birbebek Seymaaa05 ben hamile iç çamaşırıyla hiç rahat edemedim ya daha çok daralttı beni yüksek bel olması🙊
biranne_birbebek Seymaaa05 iç çamaşırı olduğu için iade almıyor çoğu yer😅 bir tane alıp deneyin bence beğenirseniz yine alırsınız 😊
Seymaaa05 Bu ara da doktora gittim kızlar çok şükür su felan değilmiş bebeğin suyu da gayet iyi dedi 🙏😍