Gokyuzummm Dmlakrbg Naazli Kumsal28 Fatmadmr37 miroscumm hanimiys 5_erkek_annesi Nurbl Gmzle Eymen68_ 2Princess1Mom Kendisi stres yapmiyormus ama illaki aklında düşünce vardır demekki bu işler nasip kismet korunurken de hamile kalanlar var Allah’ım çocuğu olanları onlara bağışlasın isteyen herkese banada nasip etsin inşallah 🌸
Kumsal28 Gokyuzummm 8.9 ayda oldu benimki ilk kızım hemen ilk aydan tutmuştu 2. Ve 3. Gebeliğim uzun sürdü malesef bi sorun olmamasına rağmen
Dmlakrbg Gokyuzummm ilk kızımdan sonra 11 yıl olmadı. Onca yıl uğraştık tedavi gördük,yok. En son takviye kullandık. Onunla ilk aydan hamile kaldım. Kızım 1 yaşındayken sürpriz oldu 3.’ye kalmışım. Şu an 35 haftalığız.
Gokyuzummm Ayse71 Zeynep66_ gozde91 superstar_00 Yediğimiz içtiğimiz soluduğumuz havadan mi artık ne kimsenin çocuğu olmuyor sanki
Zeynep66_ Gokyuzummm ben normal kontrol için gitmiştim hastaneye ilk çocuğu olup 2. İçin gelen insanlar var olmuyor çocuğumuz diye
Zeynep66_ Zeynep66_ Bir de ben üçüncü gebeliği hemen hamile kalmadım 10 ay sonra kaldım ben folik asit kullandım eşim de 1 ay boyunca çerez tüketti çerez’in de çok faydası oluyormuş
gozde91 Gokyuzummm benimde korunmayı bıraktığım 2.ay oldu ama düşükle sonlandı. 2 ay geçti üzerinden şimdi tekrar istiyorum 2.çocuğu nasip olur inşallah
Zeynep66_ Gokyuzummm sağlık ocağının doktoru ile görüşmüştüm gebelik için doğal beslenin spor yapın bol bol diyordu