Gokyuzummm Kızlar arkadaşım için soruyorym bunu 2. Gebeliğiniz hemen oldu mu kendisinin olmuyormuş da , bu konuda tecrübeli olanları bekliyorum
Naazli Gokyuzummm korunmayı bıraktıktan sonra 2. Ay hamile olduğumu öğrendim. Hemen oldu benim çok şükür
2Princess1Mom Gokyuzummm Hiç bir sorun yoktu aslında 🤷♀️ ilk çocuğumda aynı şekilde 1.5 sene oldu. Şimdi 3. Gebeliğimi yaşıyorum. 2. Gebeliğim 17 haftalıkken sonlandı. Ondan 2 ay sonra tekrar hamile kaldım. Bu çabuk oldu.
Gokyuzummm 2Princess1Mom tabi sağlık sorunu olmadığı zamanlarda da bazen çocuk olmayabiliyor nasip işi bunlar
Geleneksel1anne Gokyuzummm korunmayı bıraktıktan 4 ay sonra oldu ama ilk 3 ay takip etmedim yumurtlama falan
Gmzle Gokyuzummm Gokyuzummm yok canım zaten geçen ay korunmayı bıraktık ilk defa denedik sanırım idrar yolu enfeksiyonum olduğu için olmadı
Gmzle Gokyuzummm bide ben çok düşünüyordum olcak mı olmayacak mı diye onunla etkilediğini düşünüyorum çünkü ilk hamileligimde düşünmeyi bıraktığımda hemen hamile kalmstm
Gokyuzummm Dmlakrbg Naazli Kumsal28 Fatmadmr37 miroscumm hanimiys 5_erkek_annesi Nurbl Gmzle Eymen68_ 2Princess1Mom Kendisi stres yapmiyormus ama illaki aklında düşünce vardır demekki bu işler nasip kismet korunurken de hamile kalanlar var Allah’ım çocuğu olanları onlara bağışlasın isteyen herkese banada nasip etsin inşallah 🌸
Eymen68_ Gokyuzummm düşünmeye başladığımız ilk ay tuttu bizim ki ve öyle düzenli de yapmadık toplasan 3 kere denedik 1 ay icinde