Asli54 Tazegelin12 aman iyi olsun biraz daha sabırlı olsun vaktinde en güzel zamanda gelsin minik inşaAllah Bnim daha yakın bnde yazarım büyük ihtimalle orda yapacagım nasıl oldugunu unutmazsam heyecandan telaştan 😊 bilgileri aktarırım
Asli54 Tazegelin12 hımm bende istiyordum aslında ama bazı sebeplerden dolayı vaz gectim yapmaktan ümreye gitmek istiyorum eğer öyle olursa actırmak zorundaymışım ve dinen de uygun görülmüyormuş biraz araştırmıştım sonra vaz gectim
fatmasefer Merhaba acaba Asli54 acaba Büyükçekmece de sezeryan da dikişler nasıl oluyor yapıştırma mı normal mi ?