Merhaba kızlar hamileliğimin başından beri mimarsinan devlet hastanesinde 1 doktora gidiyorum doğumum sezaryen olucak doktorum cok tatlı cok iyi ondan yana bir şikayetim yok ama yinede içimde bir korku başladı gün yaklaştıkca sanırım hastanede dogum yapan arkadaşlar varsa biraz bilgi verir mi süreç nasıl ilerliyor bildim kadarıyla özel oda yok üçretlide tutamıyorsun bildim şey bu kadar