Meralzzgr busra05_ oğlum 3 yaşında. En basından beri sleepy kullanıyorum genelde bionatural olan paketi alıyoruz. Ecolojik olan migrosta indirimde oluyor ondanda memnunum. Ama sarı ve yeşil olan paketleri sızdırıyor ve beden olarak küçükler.
seyma0661 busra05_ bende ondan aldım bide molfix aldım 1-2-3 numara stokladım yarı yarıya deneyimleyip görcez artık
Deleted33000 busra05_ bilmiyorum şimdiki bebek bezlerini ben iki çocuğumda da Molfix kullanmıştım bakalım bunda ne kullanacagiz
Girlmama deletedmom43191 bencede en iyisi prima ya taşırıyor falan diyenler var ama hemen tuvaletini yapınca değiştirilirse taşmaz ki ven kışın bebeğin poposu sıcak kalsın diye bezini değiştirmeyenleri gördüm 😂 öyle olursa tabi taşar