Esum48 busra05_ dogdugundan beri sleepy kullaniyorum hic pisik vs yasamadim ustelik alerjik bi bebegim var. Pisik olayi bebekten bebege degisir deneme yanilma yoluyla bulursun. Sleepy extrayi alma canim o cok ince. Sleepy ecologic > sleepy bionatural> sleepy natural bu siralamaya gore alabilirsin en iyiden normal iyiye gore siraladim. Ben de sari olani stoklamistim ama hem ince hem de kalibi kucuk benim bebegim natural ve ekolojikte 4 numara kullaniyo extrada 5 numara kullaniyo cok kucuk bi de lastikleri cok sıkı
busra05_ Esum48 sizde sorun olmamıs, bende bu akşam mavi olan paketını almıstım premıum plus yazıyor ustunde deneme ıle bakacağım ınsallah sorun yasamayızz
poyrazmom_ busra05_ 1 paket molfix aldım sleepy ile çok bi fiyat farkı yok diye eğer iyi gelmezse sleepy natural deneyeceğim
Geleneksel1anne busra05_ slrepy yerine molfix premium, goon , pampers alabilirsin aslında sleepy bozdu
Deleted33000 busra05_ ben yeni dogan için için ablam bana bebem natürel marka bı paket bez verdi ayriyeten almadım memnun kalırsam bundan devam ederim kalmazsam ona göre başka marka alırım diye düşünüyorum sleepy çok mu iyi oluyor aceba merak ettim
busra05_ Deleted33000 bende slepy ıyıdır dıyordum ama herkes göreceli sanırım çoğu begenıyo coğu kısım memnun degıl
gokcekocyigiit busra05_ molfix de aşırı pahalı değil hatta Migros da çoğu zaman ikincisi yari fiyatına oluyor, evet maddiyat da önemli ama sızdıran bezle durmadan değişim yapmak, her seyi geçtim bebeğin hasta olması riski flan daha kötü
Selinselinselin busra05_ ben doğmadan prima premium aldım sanki en iyisi o diye algı var cogu kişide ama hayır petrol içerikli. Sonra sleepye geçtim eh işte sonra baby turco o da pek tatmin etmedi en son molfix denedim ve devam ettim. Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama stokculuk bez konusu olmaz skt var birde 0 no neredeyse bir paket kullanıp sonra1 noya geçiliyor. Elinizde küçük gelen bez kalabilir yani kiloya göre alınıyor beden
busra05_ Selinselinselin anladım tesekkür ederım ben yenıdoğan için 1 numara 1 paket aldım aşırı alıp stok yapmak istemedim belkı bebege uygun olmaz dıye, suan 28 hafta olucam
Deleted33000 busra05_ bilmiyorum şimdiki bebek bezlerini ben iki çocuğumda da Molfix kullanmıştım bakalım bunda ne kullanacagiz
2cocuk2kopek busra05_ oğlumda ilk molfix kullandım sonra sleepy natural kullanmıştım ama sanırım şuanki sleepylerdrn kimse memnun değil sızdırma ve pişik konusunda fazla şikayet var
busra05_ 2cocuk2kopek kesınlıkle ya eskıdem herles sleepy derdı yapcak bısey yok sanırım molfix alacagım
2cocuk2kopek busra05_ yine bildiğimizden şaşmayalım yıllardır fire verdiğini görmedim oğlum 6 yaşına giriyor şimdi 2. Yede molfixten devam