Ben dün kontörle gitmiştim 2 tarama haftamdı doktor sordu yapalım mı diye sadece acaba dememek için yaptırdım çünkü ilk gebeliğim düşükle sonuçlardı bunda en ufak biseyde veseveseye düşüyorum strese giriyorum ama doktora dedim ben 3 lü ve 4 lü tarama testini yaptırmayi düşünmüyorum gereksiz geliyor doktorda tam anlamı ile gereksiz 2 li tarama testi %85 diğerleri 50 60 doğruluk oranı veriyo o yüzden ben gerek görmüyorum dedi