Kumsal28
Benle görümcem hamileyiz ve günlerimiz aynı ikimizde ikinciye hamileyiz ben ilkinde öğrendiğimde ramazan bayramına on gün kalmıştı sadece bir gün tutmaya devam ettim açlıktan ölecektim oysa hepsini tutmuştu bugün yine bana sordu ben tutacam oruçlarımı sende tut bişey olmaz bebeğin gelişmesi falan hep yalan bana bişey olmadı bebeğim de gayet iyi doğdu falan bende dedim tutmayı düşünmüyorum ve ben bünye olarak çok zayıfım iki canla aç ve susuz kalmak o vebali almanın bence hiçbir hayrı yok