Hazalonur1 yaa beni tarif ediyorsun 16 haftalıgım harekette hissetmiyoruz ya biz yani en azından ben henüz hissedemedim şimdi çok merak ediyor insan geçen acile gittim sırf kendi halsizliğim ve baş dönmemden bebeğime bişe oldu sandım :(( bide böle anne karnında ölen bebekleri falan okumuştm her sey Allahtan degip bu tip yazılardan kaçmak gerek 😢