danla2711 yaa inşallah görürüz. Geçen hafta doktor net göremedim, dikişlerden ötürü dedi. ( daha önce bir doğumum var, sezeryan bölgesinden de iç kanama tüp alınma ameliyatım var) inşallah yarın görürüz yaaa ❤️ geçen hafta hareket ediyordu bunları gördük ama net şekilde elini kolunu vücudunu göremedik daha karanlık gördük 🥰