danla2711 çatim darmış iki normal doğum yaptım kuyruk sokumu kemiği kırıldi zarar gördü ikisindede ikinci çocuğum doğduğunda öğrendim meğer çatim darmış o yüzden öyle oluyor ilkinde herkes normal doğum yaptım için ilk doğum zordur filan diye geçiştirdi ikinci doğumda doktor a söyledim ama ilki normal doğum yaptım için buda böyle olur dedi tabi çatının dar oldugunu bilmiyor dum ikinci defa aynı şey olunca doktor çatin darmış o yüzden böyle oldu dedi üçüncü gebelik olursa asla normal doğum yapma sakatlık bile olabilir dedi işte Almanya dayim şuan burda da iki normal doğum yaptım için kabul edilmiyor sezeryanla doğum diyo raporun olması lazım bunun bı raporu yok ki nerden bulim dedim ikinci çocuğumda doğumdan sonra röntgen çekildi kirilmadi ama kaymış dedi doktor o röntgen resimleri buldum gösterdim pek bişey yaramdi burda çatı kontrol yapılmıyor maalesef o yüzden direniyorlar ila normal olsun bakarz son anda zorlanirsan sezeryanla yaparz diyolar kabul etmiyorum bütün sanciyi acıyı çekip son anda kemik kirilacagini anlayınca mi da sezeryanla doğum yapmami istiyorsunuz diye doktor değiştirdim buda aynı seyo söylüyor yarın tekrar konusucam inşallah ikna olur