danla2711 evet canım bu hafta zaten sürekli hastanedeyim salı günü randevum vardi normal kadın doğum doktorumda Çarşamba günü yani dün gene randevum var di oda doğumu yapmasını istedigim hastanedeki doktor la (Almanya dayim) yarın gene var dün tarih vermdi bende pek fazla Almanca bilmiyorum yeniyiz daha çocuklar da küçük oldu için gidemdim dik kursuna o yüzden kendimi tam ifade edemdim yarına ertelendi randevum yarın bı tanidikla birlikte gidicm o konusucak doktorum la inşallah ikna ederse gün verir bizede sezeryanla doğum yapmak istiyorum ama iki normal doğum yaptım için kabul edilmiyor burda