kubyus belirli zamanları varmış o aylarda tuzlansa iyi olurmuş😒eşimde dedi ben baktım öyle bişey yok keşke yapmasaydım bi yararı yok diye. Halasından annesine herkes biz kokmayız,bizim terimiz kokmaz tuzlandık 😒beni de tuzlamışlar şu an emziriyorum diye terleyip duruyorum ve kokuyo.hergün duş alıyorum günde 4kere kıyafet değiştiriyorum terliyorum diye ama terleyince koku oluyo