kubyus bebek tuzlaması hakkında ne düşünüyorsunuz? sizce yapılmalı mı yapılmamalı mı? konu hakkında hiç bir fikrim yok
Elacihangir kubyus ben yapmadım 😇 oğlumda yaptı annemler kızda yapmak istemedim yine hamileyim bundada yapmayı düşünmüyorum
Durugibi kubyus ayyy çok saçma bence kayınvalidem eşime yapmış yer kokmaması için ama yani hurafe ter bezleri çalışır sürekli ve yazın aşırı terler eşim kızıma yapmadım bebeğimede yapma m
irser kubyus cildinin ph dengesini ve nem oranini dusurdugu icin kesinlikle yapmamanizi tavsiye ederim atopik oldu yegenim bu durumdan dolayi
kubyus Elacihangir ben bunu ilk defa hamile olduğumda duydum saçma geldi 😂 burdaki hanımlarında düşüncelerini merak ettim
Femay kubyus kokacak çocuk ne yaparlarsa yapsınlar kokar zaten ben inanmıyorum şimdiye kadar çevremde duymadım. Yapacak olan varsa da yaptırtmam zaten. 😅 ay ne saçma adetler ya
Elacihangir kubyus böyle bir hurafe vardır ne kadar doğru bilinmez elbette ,onun dışında 40 çıkarması yapılırken yapılıyor 40 çıkartmasına okeyim ama tuzlamaya hayır
Durugibi kubyus ayyyy valla mis gibi kokar benim kızım gül kokulu❤️ yapacaksanız zaten böyle post açmanız biraz tuhaf sizin yapma gibi bir arzunuz var sanki
Esma006 kubyus yapılıyor ama bi doğruluğunu vs göremedim annem bile beni tuzlamış terim kokmasin vs diye öyle birsey olamaz ya her insan terden kokabilir fikrimce