Womanmom15 Kızımın adı gökçeye karar verdik zar zor 😂 Ama daha bi alternatif var mi diye arayistayim Sizce tavsiyeleriniz 🩷
Nymom Womanmom15 gayet güzel ve hoş bir isim evet ama bu aralar Umay ismi benim çok hoşuma gidiyor nedense 🤍🤍
Womanmom15 Meyra19 sağlıkla gelsinler ne bileyim doğduktan sonravya diyirum başka isim duyarsam ona isinirsam diye bide ikizler burcuyumda🙄😅
Hamileee Womanmom15 bende ikizlerim doğuma bır ay kaldı hala kararısızm ne versem diye gerçekten zormuş isim işi😂ama Gökçe güzel Umay Göksu Nurbanu seçenek olarak bunlarda hoş
Dagli31 Hamileee benimde ikiz Gökçe ve Zehra koyacağız nasipse Ahsen ve Zehra düşünüyorduk sonra Gökçe olarak değiştik birini
asafmom-22 Bakim Evet özellikle yürürken falan baskı oluyor zor yürüyor insan benimde aynı zor geçiyor 17+1 & 17+6 haftalığız
BersununAnnesi Benimde doğuma 2ay kaldı Bersu düşünüyoruz su gibi berrak kız demek anlamı hep öyle yaygın bi isimde değil🥰
Eminegzel Womanmom15 bizde kızıma Gökçe ismine karar verdik. Anlamı güzel kulağa da çok güzel geliyor. 🌸
Sevda_00 Benim daha cinsiyeti belli değil ama eğer kız olursa adını gülce koymaya karar verdik hem de çok yaygın bir isim de değil hemde kulağa hoş geliyor