Budak41 eşimin ismi barış ve bi barış bi eve yeter ikinciye gerek yok diye düşünüyorum 😂😂😂
Sadiw evet zeyd ismi benimde çok hoşuma gidiyor fakat eşim Arap ismi diye istemiyor farklı ve Türk ismi olsun istiyoruz ama bulamadık maalesef :(
Caney o kadar çok ki bu seneki ve önceki seneki bütün erkek bebeklerin ismi Alparslan kondu gibi geliyor bana 😁