Bzkrt valla inanın bende anlamadım , tutmak isteyene tutma demem ya da tutmayana ille de tut demem ama insanların ağzı var diye herseye laf etme hakkını kendilerinde hak görmeleri garip . İnsallah iyi olur herkes ne diyelim biz herkesin iyiliğini isteyelim varsın onlar kötü olsun