panikprenses linc yiyecek bi post değil mi ben herkesi oruc tutmaya davet etmedim , tutacak anneler ile sohbet etmek için açtım linc edecek defolup gidebilir ayrıca ben sağlıkçıyım kendim için de bebeğim içinde iyi olanı bilirim. Bu pist tutacak anneler ile konuşmak için açıldı , her posta linc ile giden rayda ağzının payını alır gider :) amin saolun ;)