Meral_63 Ben ilk çocuğumda 3 kere kızım olacağını gördüm doktor ilk zamanlarda erkek demişti detaylıda kızım olacağını öğrenmiştim şimdi 3 yasında bir kızım var şu an hamileyim 1 kere rüyamda erkek bebeğim olacağını gördüm doktor 14 haftadan bu yana erkek diyor 26. Haftalık olduk sağlıkla dogmayı nasip etsin rabbim anneye malum oluyor bence 🌸