Katya1 bırakın devleti aynı muameleyi bana özeldeki doktor yaptı 😂 test yapıp hemen gittim, adetin tam anlamıyla gecikmemiş(1 gün gecikmişti) hamile olmayabilirsin dedi ters ters. Gittim kan verdim beta 1187 çıktı😂 bu sefer 11. Haftada ciddi bir kanamam oldu düşecekse düşecek 10 doktora da gitsen düşer dedi bana telefonda, 0 moral verme. Buradaki arkadaşlarım bile daha çok moral olmuşlardı bana. Çok şükür bişey olmadı. Ama hemen değiştirdim doktoru