Katya1 canım hiç sıkma canını 2. Artışı görmeden Ultrason muanesi yapmadan bu şekilde seninle konuşamaz ama ne yazıkki konusuyorlar , gebeliğimin 6. Haftasında doktor bana kalp atışı yok gibi az önce seninle aynı hafta olan gebenin bebeğinin kalp atısını gördüm 2 hafta sonra gel gene bakalım dedi Ben bunu bile bile 2 hafta nası bekliyim ve beni başka birisi ile nasıl kıyaslayabiliyorsun Hemen aynı gün Özele randevu aldım ve bebeğimin kalp atışlarını duydum , Demem oki herkes ince düşünemiyor Yalap şalap konusup can sıkabiliyor sana tavsiyem doktorunu değiştir 2. Betana baktır Baska bi doktora randevu al