Kbrhas 27. Haftadayım yatarken sola yatıyorum genellikle ama geceleri hep sırt üstü uyanıyorum. Hamile yastığı kullanıyorum şu iki taraflı cırt cırtlı olanlardan ama yok hiçbir işe yaramıyor. Çok göbeğim yok haftama göre bakınca küçük yani ondan mı pek işe yaramadı bilemiyorum diğer hamile yastıklarından alcam muhtemelen. Sırt üstü uyanınca da bebeğim rahatsız mı oldu acaba diye korkuyorum karnım baya sertleşiyor kasılıyor çünkü 🥲