Gebe07 14 haftalık olduk artık kayseride hüma hastanesine gitmeyi düşünüyorum. Önereceginiz doktor isimleri, muayene ve sezeryan (zorunlu) doğum ücretleri konusunda yardımcı olur musunuz
Dijo Gebe07 Cahit bey kesinlikle. Bizim aile doktorumuz oldu artık tanıdığım neredeyse herkes ona gitti bende ona gidiyorum.
Ymrr Gebe07 Bende bugün gittim Cahit beye. Çok iyi ilgili sağolsun gerçekten herkesin dediği kadar varmış. Benim 2.gebeliğim sezaryen olacağım nasip olursa kendisine. Güvenim tam 🙂
Yazmelegi_ Gebe07 kendisi sezaryen oldu bi başka tanıdığım da normal yaptı ona da sordum oda harika göçer hanım da yapmış ama suan orda değilmiş
Dijo Gebe07 abimin eşi iki çocuğunda da sezaryen oldu, yengem iki çocuk oda aynı gayet iyiler maşallah.