hayrunnisa95 Haftamda işten eve geldiğimde kahverengi akıntım olduğunu gördüm. Ertesi gün yine işteyken avuç içinden biraz az suyum geldi. Devletteki takipli doktoruma gittim, açılma yok dedi ve bir işlem yapılmadan işe geri döndüm. 4 gündür bebeğimin hareketlerini pek hissedememekten ötürü bu sefer devlette başka bir doktora gittim ve orada suyunun geldiğini acilen riskli gebelik uzmanına gitmem gerektiğini söyledi ve ertesi güne İzmir’e perinatolağa geldik. Durumun bu kadar ciddi olduğunun farkında olmadan geldik. Oradaki doktor da şehir hastanesinde yenidoğan ünitesi olması sebebiyle sevkimi İzmir şehir hastanesine yaptı. Şu an hem benim hem bebeğimin sağlığı ile ilgili risk olduğunu söyledi doktorlar. Bu mübarek zaman dilimlerinde Rabbim kimseye bunu yaşatmasın. İnsan ne umarken ne yaşıyor. Sizlerden de dua istiyorum. Birbirimize yaptığımız dualar çok kıymetli
Lasdx12 hayrunnisa95 şu mübarek ay hürmetine Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah canım kendini üzme Allah un mucizelerine bizim aklımız ermez. Bol bol dua et inşaAllah
anonimuye hayrunnisa95 cok gecmiş olsun 🤲🏻 daha once okumustum burda antibiyotik tedavisi vs ile kese kendini toparlayıp su gelişi durdurulabiliyor bol bol dua et canım Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsn
annesiningunesi_ hayrunnisa95 cok gecmis olsun, ne kadar dogru bilmiyorum doktorlar yataktan cikma vs diyormus belli bir sure icinde kese kendi kendjni kapatiyormus diyolar. Kendinizi hic yormayin gerekirkse yataktan cikmayin doktorlar ne derse onu yapin dualarim sizinle insallah saglikla hayirla kucaginiza alirsinix🤍
nevaneva hayrunnisa95 geçen sene mayısta yaşadım aynı durumu 12 gün hastanede yattım benim haftam daha küçüktü dolmasını bekledik 23+6 da 1 gün erken normal doğum oldu 1 gün sonra olsaydı yaşam sınırına gelcekti sezeryan olcaktm 😓 küveze alındı ama 12 saat yaşayabildi bebeğim. Korkmayın Allaha sığının bol dua edeceğim bende rabbim ömür verirse yaşayan çok bebekler var çok zor süreçler ama hepsi geçiyor birşekilde Allah yardımcınız olsun.
hayrunnisa95 Lasdx12 Amenna. Allah’tan gelecek her hayra muhtacız. Rabbim umduğumuza nail, korktuğumuzdan emin kılsın.
hayrunnisa95 annesiningunesi_ amin çok teşekkür ediyorum. Eşim de askeri personel, ben de Balıkesirde memurdum. Eşimle ayrı yaşıyoruz. Eşim dün izin alıp beni İzmir’e getirdi ancak erkek refakatçi olarak eşimi yanıma almadılar. Odada tekim, kişisel ihtiyaçlarım ayağa kalkıyorum sadece
hayrunnisa95 nevaneva ahh. Rabbim imtihanınızı kolay kılsın, cennetinde sizi evladınızla bir etsin. Dualarınıza içtenlikle amin diyorum