DENIZ_55 Tgb_smh yok benimki uyumuyor ben yatmayınca oda yatmaz ama benim eşim ise gitmiyor kendi işi son 1 ayı bana ayırdı iyice agirlastim diye aynen sanki geçmiyor günler bazen hayatim kaymis gibi hissediyorum 🤣😵💫😵💫😵💫
Ayshababy Ağır grip oldum uyuyamıyorum 2 gündür 3 saat uykuyla dollanıyorum bu gecede uyamıcam galiba beynim durdu 🤧
Ftsss777 Tgb_smh ben ömrümde böyle bir iştah görmedim hayatım boyunca 2 kere 50 kiloyu görmüş birisi olarak herşeyi ama herşeyi canım çekiyor ve ne yesem doymuyorum özellikle tatlııı🤣🤣🤣🌸
Serrasmsk Ftsss777 ben kendimi korkunca avutuyorum herkes yaptığına göre bende yaparım diyee. Hiç yaşamamak biraz korkutucu evet ama doğurduğun zaman unutuyorsun her şeyi diyor herkes
Merveerol28 Pelnztrk ben de ekmek arası bir şeyler atıştırdım az önce 😂 dediğiniz gibi iyice uykusu kaçıyor insanın 😅
Tgb_smh Ftsss777 Ya ben bu uyku sorununu iki gündür yaşıyorum.Bu iştah açılması da iki gündür var. Gerçekten inanılmaz birsey daha ağzım doluyken bşttiğinde ne yesem diye düşünüyorum.
Ftsss777 Serrasmsk çünkü o mucizeye şahit olmak gerçekten güzel bir olay olsa gerek ki insan unutuyor herşeyi ☺️☺️🥰