richgirl10 hahhaha onu şimdi kimse demez 😂😂😂 doğduktan sonra aglamaya başlayınca geceleri uykusuz kalınca genelde diyorum karnımda olsaydı ne güzel ben ne yaparsan kabulüydü şimdi devran ona döndü o ne yaparsa bizler kabul etmek zorunda kalıyoruz 😂😂😂 ama ne olursa olsun cok güzel bir duygu tüm Annelerimiz bebişlerine tüm bebişlerimiz de Sağlıkla annelerine kavuşsun inşaAllah 🤲🤲🤲