Ben de bugün olacağım sezaryen modum çok ama çok düşük . Hiç hayal ettiğim bir doğum şekli ve doğum zamanı olmadı. Korkunun ötesinde üzüntü ağır basıyor çocuğu sağlıklı kucağıma alma düşüncesi bir tık hafifletiyor. Bende sağlıkçıyım az çok olay örgüsünü biliyorum ama yaşamak istemiyorum. Resmen depresyondayım.