kubrasal99 Öncesinde bir şey yapmamıştım normal doğum olarak gidip sezaryen olmuştum hemşireler gelip ayağa kaldırıp yürütüyorlar ameliyattan 5 saat sonra falan o sırada gayret Edip Kalkabilirsin bol bol yürüyüş yap hem kendini daha iyi hissedersin hem de daha çabuk toparlanırsın hiç zorda değil ayrıca sürekli ağrı kesici yapıyorlar popodan damardan merak etme inşallah çok kolay geçer doğumumuz🌸🍀🙏🏻