BenimBalBidigim Mother123 3.5 ay önce yaptım bende de var zamanla açılır mı rengi bilmem ama eğer canını sıkıyorsan boşver o en güzel anı bize😇🫶🏻
AnayimBenAna_ Minnakpopus normaldede keselenmeyi çok severim ama 🤭 o ölü deri başka türlü çıkmıyor ciltten 😂
Blueeberryy Ben kulot gibi olan korseden takiyorum 10, gun takmaya basladim cok sıkıyodu alistim bide citcitli korseler oluyo ablam kullanmisti baya zayifladi onjnla ama takmasi cok zor 🧐kahverengi cizgi bendede var bakalim ne zaman gider🫣
21Berra21 Mother123 😂😂vallah ayını hesaplamadim bende sizin kalıcıdır diye düşünmüştüm sinirim bozulmustu sonrasında baktım çizgiden eser yok😂😂