Mother123 göbek toparlandıkça hepsi düzelir 🥰 korse kullanmayı ihmal etmemek lazım aslında. Hem dik duruş için hemde göbiş için 🙊 ben ilkinde kendime geldikten sonra yani yürüme için korseye ihtiyacım bittikten sonra korse kullanmayı bırakmıştım, çok zayıf biri olduğum halde alt göbek kaldı maalesef. Şimdi ikinciye hamileyim, bundan sonra uzun süre korse kullanmayı düşünüyorum, üşenmezsem tabi 🤣