Sila_aylin66 kahvesever__ çok geçmiş olsun anne moralini yüksek tutsun bende pazartesi günü acil sezeryana alındım bebeğim 34+3 günlük doğdu solunumda yatıyor çok şükür yarın ikimizde çıkıcaz Allah’tan birşey olmazsa Darısı arkadaşınıza inşallah
kahvesever__ Sila_aylin66 Amin çok teşekkür ederim ne güzel sağlıkla kavuşmuşsunuz inşallah sağlıkla büyütürsünüz yavrunuzu darısı arkadaşıma inşallah 🌸
esrasavas Allahim Şafi ismiyle şifa versin inşallah canım bebeğine ve annemiz en yakın zamanda kavuşur inşallah ⚘️