Gamzeemrmrt alışmaktan başka alternatifi yok 😂 o yüzden yaşı yakın çocuk daha kolay oluyor büyüdükçe kıskanmaların şiddeti artıyo oğlum uslu bi bebek olsaydı uyku sorunumuz olmasaydı ben daha erken düşünüyordum ama çok yıpranınca biraz erteledik yoksa arasında 1 yaş olması benim nazarımda en güzeli