Merve1996 bende ikiside aynı ya hatta geçen sene abimin eşi hamileydi ilk çocuk gibi hazırlık yaptı ben ona kiziyordum sanki ilk gebeligin mi hu ne heves diye tanı gorumceyim ya ben 🙈😂 sonra kendi başıma gelince kız hakliymissin dedim ilki ikincisi yok her hamilelik farklı hatta daha çok merak ediyorum kine benzeyecek diye. Ablasıyla birlikte sabirsizlikla bekliyoruz oğlumu 😊 belki sizin aklınıza takılan bir sorun vardır genel hayatla ilgili o bu duruma gölge dusuruyordur belki. Bakamayacaginizi yada ilk çocuğa haksızlık olacağını falan mı düşünüyorsunuz bilemedim ama altında yatan birşey vardır muhakkak yani bence