Zhr_mom1
Yanlış hatırlamıyorsam ablama da sizin haftanızda suyu az dediler. Erken doğar dediler. 33 de doğurdu diye hatırlıyorum. Haftada 2-3 kere doktora gidiyordu. Susuz olduğu için bebek kordona basıp oksijen kan akışını kesebilirmiş. Siz de kontrollerinizi ihmal etmeyin