MaviNur25 benim ilk gebeliğimde de su az denilmişti , bunda da aynısı denildi bu sefer hatta bir riskli gebelik doktoruyla devam ediyorum doktorum benim rahim yapımla çocuğun duruşuyla suyun az görülebileceğini söyledi. Şu dönemde inanın herkesin ya suyu az deniliyor ya suyu fazla en çok ama en çok duyduğum şey bu su meselesi. Bu kez kendimi üzmüyorum sağlıklı beslenin ilaçalrınınızı alın ve dinlenin . Çünkü 10 kişiden neredeyse 7 kişinin suyuyla ilgili bir problem olduğu söyleniyor.Gelişimi iyiyse bence takılmayın . Stres daha da çok etkiliyor