Ftsss777 kendini kasmakla alakalı diye düşünüyorum. Bir kaç kez açılma ve çatı kontrolüm yapıldı sadece birinde çok acıdı kendimi kasmış ve korkmuştum doktorumda biraz sert hareket etti ama bağırılacak vs bir acı değildi bence. Saniyelik bir acı kendini kastığım için sonrasınds baldırlarım da ağrı yaşamıştım kendinizi rahat bırakırsanız bence hiç problem olmuyor. Şuan haftalık gittiğimde açıklığıma bakılıyor kasmazsam acımıyor zaten doktorda hızlı olmaya çalışıyor. Korkmayın ve kasmayın kendinizi.