dmrl2410 inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız 🙏🏻 ben de yarın 38+0 haftalık olacağım. Bebeğim doğum pozisyonunda değil ve sezaryen olacağım sanırım. 2. Sezaryen kaçıncı haftada oluyor merak ediyorum oğlum da 38+6 da sezaryen olmuştum. Belki 10 Mart 39+0 a gün verir diye düşünüyorum. Benimde ruh halim o kadar karmaşık ki bugün bütün gün ağlamaklı bir haldeydim. Oğlumu geride bırakma, tekrar ameliyat olma, toparlanma süreci nasıl baş edeceğim vs vs kafam çok dolu. Allah hepimizin yardımcısı olsun