annesinin_kelebekleri Prenseslerim_ bu isimlerden illa birini koymak zorundayım diyorsanız Artun olabilir. Deniz Rüzgar, Emir, Efe, Miran, Göktuğ, Mert aklıma gelen isimler bunlar 😊 Sağlıcakla gelsin
ipekveatlas hic biri güzel değil maalesef ama artun isminin anlamı ve türk kökenli olması güzel bi tanıdığımız koyacaktı bu ismi ordan biliyorum
Yazmelegi_ Prenseslerim_ Doruk Yağız Ayberk Umut Berkay Belki sizede bunlar güzel gelmeyebilir ❤️ ben oğlum olursa diye bunları not etmiştim ama kızım oldu
Prenseslerim_ annesinin_kelebekleri cook tesekür ederim 🥰🥰🥰kocam rahmetli babasinin ismini koyacakti hasan.tartistik koymicam .simdi ondan isim aramaya basladim
Limse Hiç birini sevemedim maalesef. Uraz,karan,barlas beğendiğim isimlerden ve canım oğlumun adı Selim ❤️
LadyX Prenseslerim_ canım bence Musa hiç değil. Gerçekten kulağa da hitap etmiyor. Eski bir isim. Asla hoşuma gitmedi. Tarkan da ne bileyim biraz yavan kalıyor. En iyisi Artun gibi en azından Türk kökenli olduğu belli
miroscumm Prenseslerim_ hepsi birbirinden o kadar alakasız ki Musa ve Tarkan hele ki. Artunda iyi değil ama hadi diğerlerine nazaran idare eder yine. Bence hepsinden vazgeçin
Lasdx12 Prenseslerim_ bende begenemedim Ana bnde erkek annesiyim oglumun adı Çınar Asaf birde Buğra arasında kalmıştım