Enisecik gündüz hiç uyuyamıyorum zaten aynı normalde benimde asiri enerjim oluyordu da biraz üşüttm halsizlik geldi bu ara
Ya bu arada son haftalarda enerji gelmesi normalmis ama o enerjiyi harcamayın ev isi flnla diyorlar doğum için vücut enerji topluyormus