33+5 oldum 3. Trimestera girdiğim ilk zamanlar yine iyiydi artık iyice Psikolojim çökmeye başladı. Hep bi iç sıkıntısı halsizlik enerjisizlik. Ara ara ağlamalar. Doğumla ilgili ve Doğum sonrası ile ilgili endiseler.
Mesela inanılmaz lohusa depresyonun girip bebeğimi reddetmekten korkuyorum. İyi bir anne olamicam bebeğime bakamicam korkuları sonra ağlamalar.
- Trimester cok güzeldi 🤗 bebek hareketleri enerji yerinde alışveriş hazırlık derken
Neyse çok az kaldı güzel anneler , sağlıkla kucağımıza alalim inşallah 🙏 hormonlardan dolayı oluyor bunlar ve normal diyip kendimizi telkin edelim