Newmom180605 allah sizden razı olsun çok haklısınız, ben de gurbetteyim bide çok arkadaşım yok evde yalnızım genelde bide ilk gebeliğim🥺 eşim biraz stres de olduğumu söylüyor allah nasip ederse önümüzdeki hafta babamların yanına götürecekmiş🥹 siz de çok imce düşüncelisiniz allah çocuklarınızı size bağışlasın inşallah 💖💖💖