Newmom180605 ayyy haftamız aynıymış💖💖 benim ilk gebeliğim hiçbir bilgim yok, bugün doktorum biraz stres kaynaklı da olabileceğini söyledi, sıkı takip ediyor şimdilik düşmezse sizinki gibi yatış verip idrar takibi yapacakmış. Ama ilaca tepki vermezse dedi. Gerçekten annelik çok zormuş bugün bebeğime haksızlık ediyor gibi hissettim bide ona bissürü ağladım, onun dünyadan haberi yok kıpır kıpır hala karnımda🥹